Написав Administrator
|
Неділя, 01 грудня 2013, 09:59 |
Переможці акції для футбольних уболівальників, які купують електронні квитки на матчі, отримали унікальні м’ячі з “живими” автографами гравців провідних українських клубів.
В акції від «ПриватБанку» взяли участь майже 20 тисяч фанів київського “Динамо”, донецького “Шахтаря” та дніпропетровського “Дніпра”, які купували квитки на матчі через Інтернет-банк Приват24 і в терміналах самообслуговування банку.
- Сьогодні вже нікого не потрібно переконувати в тому, що купити електронний квиток на футбол швидше і зручніше, ніж через каси, і тисячі вболівальників з десятків міст, які брали участь в акції, тільки підтверджують це, – зазначила керівник бізнесу “Електронні квитки” ПриватБанку Христина Кармазіна. – На жаль, нам ще не вдалося впровадження електронних квитків на матчі збірної: довгі черги в каси стадіону і перекупники поки ще залишаються історичною “пам’яткою” вітчизняного футболу.
Один з переможців акції, футбольний уболівальник “Дніпра” з 20-річним стажем Олег Дрожалов, купує квитки через Інтернет вже не перший раз і дуже радий можливості бронювати і оплачувати квитки не виходячи з дому.
- Крім того, що не потрібно витрачати час на поїздки в каси, купувати квитки через Інтернет навіть зручніше, так як відразу бачиш схему всього стадіону і дуже зручно вибрати потрібний сектор і місце. Киянин Сергій Атаманчук, який давно і азартно вболіває за “Динамо” дуже радий, що окрім емоцій від гри отримав ще й такий цінний для будь-якого фаната подарунок.
- Я придбав квитки на матч через термінал самообслуговування, оскільки це дійсно швидко і зручно. Друзі жартували, що м’яч буде складно виграти, враховуючи кількість учасників акції, але вже сьогодні зможу їм продемонструвати мій приз з автографами.
Як зазначили в банку, вже у грудні футбольні вболівальники зможуть стати учасниками нової акції банку “Чемпіон”, в рамках якої банк збирає свою збірну клієнтів для поїздки на Чемпіонат світу з футболу в Бразилії. Щоб стати одним з 20 “гравців” національної команди клієнтів банку, потрібно буде оформити в банку депозит і зареєструватися для участі на спеціальній сторінці акції на сайті банку.
Нагадаємо, з початку футбольного сезону ПриватБанк відкрив продаж квитків на домашні матчі провідних футбольних клубів через Інтернет і мережу терміналів самообслуговування. У листопаді банк також почав продаж електронних квитків на ігри київського баскетбольного клубу “Будівельник”, а з початку року банк планує організувати зручний продаж квитків на хокей та інші види спорту.
|