Написав Наталія Заїка
|
Вівторок, 19 листопада 2013, 11:51 |
У Черкасах фінішували Національні змагання з автомобільного слалому, приурочені 60-річчю Черкаської області. Минулої суботи місто приймало фінальний етап перегонів.
Стартували змагання у Черкасах ще 27 квітня, потім були етапи у Смілі (19.05), Чигирині (8.06), Каневі (29.06), Золотоноші (24.08), Корсунь-Шевченківському (21.09) та Умані (12.10). Щоразу до перегонів приєднувалися нові учасники, а організатори постійно ускладнювали слаломну фігуру. В Черкасах вона була найскладнішою з багатьма поворотами та розворотами і водночас найдовшою, адже час її проходження був аж до двох хвилин.
- Ще всередині сезону я сказав нашим пілотам, що фінальна фігура буде найдовшою. Всі й так розуміли, що на фіналі просто не могло бути легкої конфігурації. Та коли наші учасники побачили схему, то відразу почали мені говорити, що вона надто складна і важка не лише для проходження, а й для запам’ятовування! – розповідає організатор Національних змагань з автомобільного слалому, керівник АК «Черкаси» Андрій Яроменко.
Захоплива, нереально довга, як головоломка, «бомба», професійна – так відгукувалися учасники перегонів про фінальну слаломну фігуру. Щоб краще запам’ятати схему, вони довго тренувалися, а дехто навіть пішки маршрут проходив.
- Ми на фінал всіх попереджали, що «солодкого» життя нікому не буде, - жартома додає Андрій Яроменко.
Фігура й справді багатьом не піддавалася, і тому було чимало не проходжень, особливо ж після першого заїзду. Навіть затяті слаломісти ніяк не могли правильно та досконало проїхати маршрут. Дехто навіть, жертвуючи часом проходження, зупинявся, аби пригадати схему. Тож наприкінці сезону усім двадцяти чотирьом пілотам довелося добряче понервувати. Утім, саме завдяки складним фігурам, учасникам Національних змагань з автомобільного слалому вдається значно підвищувати свій рівень автомобільних знань та вправність водіння.
Андрій Яроменко також зазначає, що завдяки серії зі слалому значно зріс рівень місцевих представників. Він додає, що вони вже практично готові до змагань на всеукраїнському рівні.
- Якщо в різних автомобільних змаганнях зросте кількість учасників від Черкаської області, значить зараз ми все робимо правильно, - наголосив організатор.
Тож саме фінальний етап став своєрідною перевіркою як для організаторів, так і для учасників, особливо ж для тих, хто претендує на звання переможців всієї серії Національних змагань з автомобільного слалому.
- Із семи попередніх етапів до заліку зараховуються чотири кращі результати. До них додається фінальний результат помножений на два. І після цього визначаються загальні переможці у своїх класах, - роз’яснює Андрій Яроменко.
Поки що ж відомі лише переможці фінального етапу. На авто із заднім приводом найскладнішу за увесь сезон фігуру «поклав на лопатки» Ігор Степаненко на ВАЗ 2101 (Черкаси). У класі «передній привід» переміг киянин Юрій Івахно (на Хонді). До речі, перемогти на фінальному етапі від пообіцяв після свого попереднього програшу в Умані і таки дотримав слова. У повному приводі організатори відзначили черкащанина Владислава Горбенка на Субару. А серед дівчат свою вправність довела Яна Гриценко. Всі переможці відзначають, що цього разу перші місця далися їм чи не найважче.
Переможців всієї серії Національних змагань з автомобільного слалому організатори оголосять вже через тиждень під час закриття сезону - 23 листопада.
І хоча поки що ще немає остаточних результатів, організатори вже можуть підсумувати, що перегони пройшли на доволі високому рівні – якщо не на п’ятірку, то точно на тверду четвірку.
- Ми вже подали заявку до Автомобільної федерації України на проведення серії Національних змагань з автослалому і в наступному році, - кажуть організатори. |