Написав Андрій Вєков
|
Середа, 05 жовтня 2016, 11:07 |
Досвідом ділився директор департаменту маркетингу, реклами та зв'язків із громадськістю клубу Олександр Онопко.
Семінар ПФЛ під назвою "Спортивний маркетинг: Брендинг. Комерція. FRM" відбувся 5 жовтня у Києві.
Будинок футболу вислухав 12 спікерів, серед яких був виступ представника "Черкаського Дніпра". Олександр Онопко розповів про стратегію розвитку клубу, про важливість наближення вболівальників до команди й інструменти досягнення цієї мети.
"Ми організовуємо свята вболівальникам не для того, аби силоміць затягнути їх на матч, а для того, щоб підвищити їх комфорт і настрій на території стадіону. Система "прийшов на матч – подивився – пішов" віджила себе. Людям потрібно більше "живих" емоцій", – зазначив у своєму виступі Онопко.
|