П'ятниця, 01 грудня 2017, 09:11 |

В Умані Ю.Гончарову вручений відкритий лист від виконкому Федерації футболу Уманського р-ну до всіх кандидатів на посаду керівника Федерації футболу Черкащини
Відкритий лист від Виконкому Федерації футболу Уманського району до всіх кандидатів на посаду керівника Федерації футболу Черкаської області а також до тих, хто керуватиме цією організацією після конференції
12 грудня 2017 року
Ми, члени Виконкому Федерації футболу Уманського району і всі бажаючі, що нижче підписалися, невдоволені багатьма аспектами діяльності існуючої на сьогодні ФФЧО. І вимагаємо змін. Наші вимоги носять на суб’єктивний характер і не переслідують мети досягнути якоїсь вигоди суто для нашого регіону і розвитку футболу в ньому. Ми вважаємо, що в сучасних умовах і ФФЧО має відповідати вимогам часу і бути відкритою для всіх організацією, яка служить інтересам розвитку футболу в усій Черкаській області. Наші вимоги. 1. Відкритість Федерації футболу Черкаської області.Ця вимога стосується прозорості і доступності для будь-кого бажаючого до будь-якої інформації. ФФЧО є громадською організацією (а стане спілкою, що суті не змінить) але для більшості представників цієї ж таки громадськості в більшості своїй інформація від ФФЧО є недоступною і приховується. Це стосується багатьох документів організації, рапортів матчів і т.д. Це є не припустимо в умовах демократичного і відкритого суспільства, яким є і має бути Україна. ФФЧО зобов’язана докорінно змінити свою інформаційну політику.
2. Ведення діалогу з суб’єктами (клубами, первинними організаціями) футбольного життя області.При цьому це має бути не монолог (монолог – це коли говорить хтось один) на зручну тему або вибірковий діалог із кимось обраним, що наразі притаманно організації. ФФЧО має відповідати демократичним нормам сучасного суспільства, яким знову ж таки і є і має бути Україна, і при прийнятті рішень потрібно дотримуватися принципу, що меншість не може керувати більшістю.
3. Послідовність дій і рішень ФФЧО.Рішення і дії організації мають бути послідовними, логічними і однаковими по відношенню до всіх суб’єктів футболу області. І ці рішення мають до того ж опиратися на документи, норми, які доступні і відкриті для всіх (читайте пункт 1).
4. Погодження і узгодження робочих питань з первинними організаціями (клубами, федераціями).Первинні організації мають завчасно бачити проекти рішень, документи, які прийматимуться. І ФФЧО має дослухатися до думок, пропозицій цих первинних організацій (читайте пункт 2). ФФЧО має зрозуміти, що вона існує для людей а не люди для неї.
5. Регламенти турнірів чи подібні регламентуючі документи не мають змінюватися до закінчення цих турнірів.Це ставить в нерівні умови клуби, організації, що є неприпустимим в принципі.
6. Представництво регіонів в керівних органах ФФЧО.І це має бути представництво в реальних органах, що приймають ( і несуть за це відповідальність) реальні рішення. Це представництво має бути пропорційним реальній вазі регіонів в розвитку футболу. До цього периферійні регіони мали суто формальне представництво в керівництві організації і ніякого впливу на принципові рішення не мали. І не потрібно приводити аргумент щодо віддаленості тих регіонів і неможливості особистої присутності обраних осіб на заходах. В цьому, як і у всіх вище перерахованих пунктах, ФФЧО зобов’язана нарешті усвідомити, що на дворі 21 століття і потрібно йти в ногу із сучасними технологіями. |